w praktyce
sprzedaż
Skuteczny i długofalowy sukces w sprzedaży
Klienci są różni. Mają różne motywy i potrzeby zakupowe. Skuteczni sprzedawcy wiedzą o tym i dopasowują najskuteczniejsze argumenty lub właściwą ofertę.
Praktyka czyni mistrza
"Czytanie" i rozumienie potrzeb klientów i współpracowników wymaga praktyki. Za pomocą narzędzia STRUCTOGRAM® szkolimy w czterech krokach.
1. Poznanie siebie.
Znajomość własnych mocnych stron, ograniczeń i deficytów pomaga wybrać odpowiednie metody i techniki sprzedaży.
2. Wiedza o kliencie.
Szybko rozpoznajemy strukturę osobowości innych ludzi. Rozpoznanie klienta i dostosowanie oczekiwań stanowi podstawę udanej sprzedaży.
Produkt broni się sam, gdy spełnia oczekiwania klientów. Sukces tkwi…w mózgu Twojego klienta. To, czy dany klient zdecyduje się na zakup Twojego produktu lub usługi, zależy od właściwej argumentacji.
4. Wiedza o budowaniu i prowadzeniu zespołu..
Kluczem do efektywnego zarządzania zespołem jest rozpoznanie, uszanowanie indywidualnych zachowań, reakcji i predyspozycji Twoich współpracowników.
Zachowanie
rozmowny, relacyjny
Argumenty
doświadczenia związane z produktem,
bez szczegółów
Motywy
dobre samopoczucie,
nawyki
Zachowanie
dominujący, dynamiczny
Argumenty
poznanie produktu,
konkretna korzyść
Motywy
status, przewaga
Zachowanie
zdystansowany, rzeczowy
Argumenty
dowody rzeczowe,
szczegółowe informacje
Motywy
planowanie, rozsądek
przywództwo
Znajomość najważniejszych, niezmiennych motywów różnych biostruktur pozwala dobrać „właściwe” zadanie lub metodę zarządzania i znaleźć "właściwe" słowa nawet w trudnych sytuacjach.
Współpracownicy nie są „trudni", tylko inni.
Trzy etapy szkolenia, które pomogą Ci osiągnąć zamierzone cele!
1. Poznanie siebie.
Znajomość własnych mocnych stron, ograniczeń, deficytów pomaga lepiej zrozumieć własne motywacje, impulsy i oczekiwania.
2. Poznanie innych.
Poprzez obserwację zachowań rozpoznajemy niezmienną strukturę osobowości innych ludzi. Rozpoznanie inności ludzi i dostosowanie ich własnych oczekiwań stanie się narzędziem przewodnim.
3. Wiedza o projekcie.
Ustalenie wymagań zadania w odniesieniu do indywidualności poszczególnych współpracowników buduje zaufanie, bo czują się zrozumiani.
Kto rozumie ludzi w ich indywidualności, działa lepiej.
Jak podejmujesz decyzje? Wybierz dwa zdania.
Znajdź więcej informacji w naszej bezpłatnej aplikacji: STRUCTOGRAM®
zastosowanie
STRUCTOGRAM® jest szeroko stosowaną metodą poprawy komunikacji między współpracownikami, ładu korporacyjnego i kontaktu z klientem. Zarówno w małych firmach, jak i w międzynarodowych korporacjach, stosowany jest z powodzeniem, bardzo ceniony za prostotę i skuteczność.
Zalety systemu treningowego STRUCTOGRAM®:
Prosty do zapamiętania.
Czytelna wizualizacja wyników analizy.
Natychmiastowe zastosowanie
Łatwy i natychmiastowy do zastosowania firmie!
Naukowo udowodniony.
Naukowo potwierdzony model osobowości aktualnymi odkryciami w zakresie neuronauki, genetyki behawioralnej i biologii molekularnej.
Wysoka możliwość prognozowania, przewidywania.
Rozróżnienie między cechą (niezmienną, genetycznie podstawową strukturą osobowości czyli Structogram) a zachowaniem (zmienne, środowiskowe cechy behawioralne czyli testy psychologiczne).
Wyjątkowo wysoka niezawodność.
Wyjątkowo wysoka niezawodność analizy i jej niezmienność, zmierzona w okresie 13 lat jest wartościami stale przewyższającymi 90% - a co za tym idzie, wysoka stabilność czasowa i wiarygodność wyników.
Wspólny język.
STRUCTOGRAM® jest wspólnym, dla wszystkich zrozumiałym językiem w firmie, i to w 21 językach na całym świecie.
RYNEK NIERUCHOMOŚCI
Edyta Bednarczyk
Czy STRUCTOGRAM® może pomóc Ci lepiej inwestować w nieruchomości? Tak!
RYNEK DEKORACJI OKIENNYCH
Szyjemy na miarę wyobraźni!
Czuć i widać u nas w firmie, że ludzie wykorzystują Structogram w codziennej komunikacji.
FREELANCER
Joanna Zasada
Jak z trójkolorowej wiedzy może skorzystać…fotograf?